طراحی سایت

آخرین وبلاگها و مقالات در خصوص طراحی سایت و دنیای تکنولئوژی

طراحی سایت

آخرین وبلاگها و مقالات در خصوص طراحی سایت و دنیای تکنولئوژی

5 نکته اساسی ترافیک کم وب سایت چیست ؟ (قسمت دوم )

5 نکته اساسی ترافیک کم وب سایت :

در قسمت قبل مقاله  نکات اصلی ترافیک کم وب سایت را بیان کردیم.

گفتیم که قدمت ( عمر )  دامین شما ، شهرت محتوا و نویسنده سایت ، لینک ها ، بهینه سازی شبکه های اجتماعی و محتوا گذاری مکرر اصلی ترین دلایل این موضوع هستند.

علاوه بر آن گفتیم که ترافیک کم وب سایت موضوعی قابل حل ، ولی زمان بر است .

بین 3 تا 6 ماه زمان لازم است تا تغییرات شما جواب دهد.

این اینجا می توانید قسمت اول مقاله را بخوانید.

تیم تحریریه طراحی سایت پرنا در این مقاله 5 نکته اساسی ترافیک کم وب سایت ، ادامه نکات مهم را برای شما توضیح می دهد.

 

نکته سوم - سرعت سایت شما کم است.

 

ما در حال حاضر کاملا مطمئن هستیم که سرعت طراحی سایت ارزان یکی از اصلی ترین فاکتور ها برای رتبه بندی در موتور های جست وجو محسوب می شود.

عکس این قضیه هم کاملا صادق است ، اگر لود وب سایت شما بیش از 5 ثانیه طول بکشد اکثر بازدید کننده ها آن را ترک می کنند.

این به معنی این است که اگر شما تمامی نکات را به صورت ایده آل انجام دهید و رتبه خوبی بگیرید ، باز هم بازدید کننده ها را از دست خواهید داد !

 

اگر سرعت سایت را بهتر کنم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

 

طبق تجربه ما ، اگر شما سرعت یک طراحی سایت حرفه ای را که در حال حاضر رتبه بندی شده است ، افزایش دهدی رتبه بهتری خواهد گرفت.

با افزایش سرعت ، شانس حضور در صفحه اول موتور های جست وجو به شدت افزایش می یابد.

برای افزایش سرعت سایت این دو مقاله را بخوانید.

7 راه افزایش سرعت وب سایت ( قسمت اول)

7 راه افزایش سرعت وب سایت ( قسمت دوم)

 

سایت شما توسط الگوریتم های گوگل ( پاندا و پنگوئن ) پنالتی شده است .

 

بسیاری از وب مستر های طراحی سایت به طور معمول آشنایی خاصی با این الگوریتم ها ندارند.

در صورتی که نکات سئو را رعایت نکنید یا قصد دور زدن موتور های جست و جو را داشته باشید ، ممکن است توسط این دو الگوریتم توبیخ شوید.

با توبیخ شدن ، رتبه شما به صورت چشمگیری سقوط خواهد کرد.

با بررسی روزانه google analytics میتوانید متوجه این موضوع شوید.

 

پاندا و پنگوئن من را توبیخ نکرده اند ولی هنوز ترافیک کمی دارم . چرا ؟

  • اگر سایت شما توبیخ نشده ولی ترافیک کمی دارد به احتمال زیاد به خاطر یکی از دلایل زیر است :
  • وب سایت شما جوان است ( کمتر از 6 ماه از زمان تاسیس می گذرد )
  • محتوای کمی دارید
  • بهینه سازی شبکه های اجتماعی
  • اشتباه در سئو
  • اصلا به ترافیک های مستقیم ( تبلیغا ت و ریپورتاژ و ... ) توجهی ندارید.

 

سئو کار مناسبی ندارید !

متاسفانه یا خوشبختانه این مورد بسیار رایج است.

من میخواهم یک راز سئو کاران را همینجا به شما بگویم. رازی که به احتمال زیاد برای خودمان هم خوب نخواهم بود.

ولی سئو کاران هم معمولا چندین متد را روی هر سایت پیاده می کنند و خودشان هم متوجه نیستند کدام متد روی یک سایت جواب خواهد داد.

 

چگونه شرکت سئو کار درست را انتخاب کنیم ؟

سئو زمان بر است.

شرکتی که قول زمانی کوتاه رو رتبه یک به شما را می دهد را کنار بگذارید.

حتی اگر موفق به انجام این کار شد ، این سئو ، سئوی کلاه سیاه نامیده می شود و حتما موجب توبیخ گوگل خواهد شد.

البته در آینده زمانی که پول را کاملا پرداخت کرده اید !

 

نتیجه

هدف هرسایت ، جذب بازدید کننده است.

زمانی که علی رغم صرف زمان به این مهم نمی رسید ، احساس می کنید که زمان و سرمایه صرف کاری بی مورد و غیر ممکن کرده اید.

طبق تجربه ما ، بازدید کم وب سایت صرفا به دلیل کم کاری در یکی از نکات بالا است.

بسیاری کار طراحی سایت را شروع می کنند ، مطمئن باشید با مرور زمانموفق خواهید شد.

اگر هم شکست خوردید ، درس بگیرید و کار بعدی را قدرتمند تر آغاز کنید.

موفق باشید.

طراحی سایت پرنا

بیشتر بخوانید

 

 

 

 

 

5 نکته اساسی ترافیک کم وب سایت چیست ؟

دلایل ترافیک کم وب سایت چیست ؟

عناصر و المان های بسیاری می تواند در مورد ترافیک کم وب سایت دخیل باشند.

خوشبختانه برای این سوال جواب ها ی مشخص و تعیین شده ای وجود دارد .

رفع این مشکل آسان نیست ولی شدنی است.

مسائلی مانند : قدمت ( عمر )  دامین شما ، شهرت محتوا و نویسنده سایت ، لینک ها ، بهینه سازی شبکه های اجتماعی و محتوا گذاری مکرر از مهم ترین مسائل در این حوزه هستند.

تقریبا اغلب مواقع ، دلیل بازدیدکننده کم سایت کمک کاری در یک یا چند مورد از نکات بالا است.

تیم تحریریه طراحی سایت پرنا در این مقاله 5 نکته مهم را که معمولا با بی توجهی وب مستران مواجه می شود را بیان می کند.

قبل از این که به قسمت های حساس مقاله برسیم :| این را بدانید که با انجام نکات گفته شده در مقاله ، به چند ماه یا حتی زمان بیشتری برای دریافت بازدید کننده نیاز دارید.

پس زود دلسرد نشوید و نکات را رعایت کنید.

 

 

نکته اول - محتوای شما به اندازه کافی خوب نیست :

باور کنید یا نکنید موتور های جست وجو ، خصوصا گوگل در حوزه شناسایی محتوای خوب بسیار دقیق و توانمند شده اند.

پس اگر محتوا تولید می کنید ولی این کار را سرسری انجام می دهید نمی توانید رتبه خوبی بگیرید.

در نتیجه بازدیدکننده سایت کمی دریافت خواهید کرد.

کمی قبل تر ، شما خیلی راحت با ساخت محتوای بی معنی ولینک سازی می توانستید موتور های جست وجو را گول بزنید ولی این کار دیگر کارساز نیست.

 

چه محتوایی خوب محسوب می شود ؟ مهم تر از آن چه محتوایی باعث افزایش بازدیدکننده وب سایت می شود ؟

 

محتوایی که باعث جذب بازدیدکننده سایت می شود باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • منطبق بر اصول و الگوریتم های گوگل و سایر موتور های جست و جو باشد . (رعایت متا تگ ها ، تکرار کلمات کلیدی و ... )
  • محتوای خوب باید در وب سایتی که صفحات ایندکس شده زیادی در گوگل دارد منتشر شود. ( اگر طراحی سایت شما به تازگی انجام شده ، حتی اگر شما محتوای بی نظیری تولید کنید ، نمی توانید رتبه خوبی بگیرید. ابتدا به انتشار محتوای متوسط (به هیچ عنوان کپی نباشد ) بپردازید تا صفحات شما در گوگل ثبت شود ، پس از ان تمرکز خود را بیشتر روی کیفیت بگذارید )
  • محتوا باید متفاوت باشد ، اگر موضوعی را انتخاب کرده اید که ده مورد مقاله در ان زمینه وجود داشته باشد ، صرفا وقت خود را تلف کرده اید .

 

نکته دوم - کلمات کلیدی سختی را انتخاب کرده اید. :

این موضوع یکی از رایج ترین اشتباهات در حوزه طراحی سایت حرفه ای محسوب می شود.

همچنین اصلی ترین دلیل کمبود بازدیدکننده سایت است.

 

دو موضوع را انتخاب کلمه کلیدی در نظر بگیرید.

1 - گوگل و سایر موتور های جست و جو تنها 10 نتیجه را در صفحه اول خود نشان می دهند. (از این 10 مورد هم صرفا 4 سایت اول 98% ترافیک را می گیرند ! )

اگر شما طراحی سایت ارزان را به تازگی انجام داده اید و کلمات کلیدی یکسانی با وب سایت های بزرگ داشته باشید ، نمی توانید موفق شوید.

2 - رقابت سر کلمات کلیلد معروف بسیار بسیار بالاست .

در این موارد گرفتن رتبه خوب بسیار بسیار مشکل و زمان بر خواهد بود.

 

اگر کلمات کلیدی شناخته شده غیر قابل دسترسی هستند ، چگونه ترافیک بگیریم ؟

کلمات کلیدی دراز ! شاید جواب عجیبی به نظر برسد .

هنگامی که توسط Keyword Planer یا هر ابزار دیگری کلمات کلیدی را شناسایی می کنید. کلمات طولانی تری که رقابت کمتری دارند را انتخاب کنید.

برای مثال رقابت بر سر کلمه " کاهش وزن " بسیار بالاست . شما می توانید تمرکز خود را روی " رسیدن به وزن دلخواه در یک ماه " بگذارید و موفق شوید.

جذب ترافیک از طریق این کلمات به اعتماد گوگل به سایت شما کمک شایانی می کند و به نوعی برای موفقت یک میان بر زده اید و می توانید مشکل ترافیک کم وب سایت را حل کنید.

ادامه دارد ...

طراحی سایت پرنا

بیشتر بخوانید

 

 

رپرتاژ آگهی به چه معناست و تاثیر آن بر سئو چگونه است ؟

رپرتاژ آگهی به چه معناست ؟

 

امروز در طراحی سایت پرنا در خصوص رپرتاژ آگهی صحبت می کنیم.

رپرتاژ آگهی نوعی گزارش ، خبر و ... به ظاهر بی طرف است.

هدف این نوع گزارش ها ، برندسازی و همچنین بهبود سئو است.

 

رپرتاژ آگهی چیست ؟

 

رپرتاژ آگهی یه نوع قالب به خصوص است که یک کسب و کار و بهبود برند خود و همچنین بالاتر رفتن سئو ، به کار می روذ.

با پرداخت هزینه ، این قالب به خصوص در طراحی سایت ارزان به انتشار در می آید.

به زبان عامیانه ، رپرتاژ تبلیغ شما ، در یک متن نسبتا طولانی ( معمولا دور و بر 600 واژه ) است که با چندین لینک به سایت شما متصل شده است.

 

انواع رپورتاژ آگهی ؟

 

رپورتاز آگهی صرفا مربوط به طراحی سایت حرفه ای نمی شود.

تبلیغات تلویزیونی ، چاپ تبلیغات در مجلات و روزنامه ها و ... همگی رپورتاژ محسوب می شوند.

 

مزایای رپرتاژ آگهی چیست ؟

 

در صورتی که تبلیغ شما ، با تحقیق و بررسی درست ، در یک وب سایت پر بازدید و مرتبط با کسب و کار شما منتشر شود ، برند شما بهبود یافته یا به عبارات ساده تر اسم شما بیشتر روی زبان ها می افتد.

علاوه بر آن ، به دلیل اینکه لینک طراحی وب سایت شما به صورت دائمی در وب سایت هدف قرار می گیرد.

و همچنین اینکه لینک شما در میان متون احاطه شده ( لینک به عنوان اسپم شناسایی نخواهد شد ) به سئو شما کمک خواهد کرد.

 

نحوه نگارش رپورتاژ چگونه است ؟

 

به یاد داشته باشید ، رپورتاژ یک داستان است ، یک داستان جذاب

در نگارش این نوع از تبلیغات ، به هیچ عنوان از کلمات سخت و تخصصی استفاده نکنید.

به یاد داشته باشید ، هدف جذاب بودن متن برای مردم عادی است نه خود شما

 

نتیجه :

 

استفاده درست از رپورتاژ آگهی  بسیار می تواند برای شما مفید باشد

به یاد داشته باشید که یک طراحی سایت حرفه ای  پر بازدید و مرتبط با کسب و کار خودتان را برای انتشار آگهی انتخاب کنید.

موفق باشید.

طراحی سایت پرنا

بیشتر بخوانید