امروز در طراحی سایت پرنا در خصوص تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار شما صحبت خواهیم کرد.
آیا شبکه های اجتماعی واقعا تاثیری در سایت دارند ؟ اهمیت فضای مجازی در سایت چه قدر است ؟ آیا جذب مشتری از شبکه های اجتماعی ممکن است ؟
و از همه مهم تر آیا واقعا ارزش زحمتی که کشیده می شود را دارند ؟
اگر شما تازه کسب و کاری را شروع کرده اید و در شبکه های اجتماعی پروفایل های و صفحات متععدی ساخته اید مطمئنا سوالات زیر را در فکر دارید ؟
چه جوری در فضای مجازی فالور بگیرم ؟ چه جوری لایک بگیرم ؟ و...
نگران نباشید
این مقاله به شما کمک می کند جواب تمامی سوالات بالا را پیدا کنید.
علاوه بر آن این مقاله به شما کمک میکند تا زمان خود را در فضای مجازی کنترل کرده و بر روی چیز های پر اهمیت تر بگذارید.
بر طبق گزارش های داخلی بیش از 30 میلیون کاربر در شبکه های اجتماعی وجود دارد.
و امار جهانی روز به روز در حال افزایش است.
هنوز هم نسبت به اهمیت این شبکه ها شک دارید ؟
شما باید بر اساس برخی سوالات جواب این سوال را پیدا کنید .
مطمئنا در کشو ما تلگرام و اینستاگرام اصلی ترین ها هستند.
هردو شبکه اینستاگرام و تلگرام قابلیت های جالبی به شما ارئه می دهند.خصوصا اینستاگرام که با تغییر پروفایل خود به حالت کسب و کار میتوانید آمار مناسبی از سن ، جنسیت و .. کاربران خود بگیرید.
در کل با توجه به فیلتر بودن اکثر شبکه های اجتماعی ! شما انتخاب های زیادی در این قسمت ندارید پس برید سراغ نکات بعدی !
خوب برای اینکار شما باید رقبا را بررسی کنید . ببینید انها چه پست هایی ارسال می کنند ، چه پست هایی بیشتر لایک می شوند یا ویو می گیرند.
پس از پیدا کردن سلیقه مشتری های احتمالی ، شما باید پست های بهتری از رقبا ارسال کنید.
محتوای نو و تازه ، طرح های گرافیکی جذاب ، شوخی های جالب و ... می توانند پست های جالبی باشند.
بر اساس تحقیقات ، تصاویر لایک بیشتری نسبت به نوشته می گیرند.[/caption]
این سوال نسبتا مشکل است و جواب ان تا حد زیادی به کاربران بستگی دارد.
ولی به طور کلی ، اخر هفته ها بهترین بازدهی را دارند.
شب ها هم بهریتن زمان برای ارسال پست هستند چون اکثر مردن پس از پایان ساعات کاری و استراحت یه سری به فضای مجازی خواهند زد.
تعدا پست های شما در طول روز نباید زیاد بالا باشد ، اهمیت بیشتر بروی کیفیت است نه کمیت.
ارسال 2 ت 5 پست در طول شبانه روز کافی است. پست های باید با فاصله از هم ارسال شوند.
استفاده از اطلاعات کانال مانند لینک ، و استفاده از هشتگ های مرتبط و جذاب و..
رعایت این نکات باعث می شود در صورت اشتارک گذاری پست ها کاربران بتوانند راحت صفحه شما را پیدا کنند.
در صورتی که نیاز با پیشرفت سریع تر دارید می توانید از تبلیغات استفاده کنید.
مراقب باشید ! برای تبلیغات کانال ها یا صفحات را بررسی کنید ، ببینید در کجا تبلیغات می کنند و... با فکر این کار را انجام ندهید .
در صورت عجله کردن به هیچ عنوان به نتایج مطلوب نخواهید رسید.
برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید.
طراحی سایت پرنا
امرو در طراحی سایت پرنا سئو را توضیح می دهیم
سئو چیست ؟ سئو مخفف Search engine optimization به معنای بهینه سازی برای موتور جست و جو است.
برای اینکه مفهوم سئو سایت را بهتر درک کنید کمی بیشتر توضیح می دهیم.
اگر شما فرضا فروشگاه لوازم خانگی هستید ، ولی در کلماتی مثله نقد و بررسی گوش سئو و بهینه سازی سایت شده باشید چندان برایتان مفید نخواهد بود. !
منظور این است که شما باید دقیق کلمات کلیدی را انتخاب کرده تا وقتی کسی وارد وب سایت شما شد ، در آن باقی بماند و بلافاصه سایت را ترک نکند.
بعد از این که کلمات مورد نظر را پیدا کردید ، باید بازدید کنندگان بیشتری از طریق آن کلمات بخصوص دریافت کنید.
شما با تبلیغات می تواند بازدید کنندگان بسیاری جذب کنید.
حتی میتوانید با تبلیغات در گوگل در صدر سایت ها قرار بگیرید !
ولی انجام کارهای بالا ملزم هزینه است ، ترافیک ارگانیک نیاز به هزینه ندارد . (هزینه مورد نظر برای سئو و بهینه سازی سایت غیر مستقیم است )
شاید شما موتور های جست و جو مثله گوگل و... را صرفا یک سایت در نظر می گیرید.
شما سوال را در مسنطیل مورد نظر ! وارد کرده و گوگل به شما لیستی از جواب ها را می دهد.
تا به حال فکر کرده اید که گوگل با چه منطقی این کار را انجام می دهد ؟
خوب جواب این سوال شما در قسمت (O) از کلمه SEO می باشد. optimization به معنای بهینه سازی
بهینه سازی سایت شامل فاکتور های بسیازی می شود.
استفاده درست از tag های h1 تا h6 ، سرعت سایت ، استفاده درست از عناوین سئو ، توضیحات متا ، لینک های داخلی و ...
تمامی نکات سئو مربوط به شما نیست ! قسمت اعظم ان بر عهده شرکت طراحی سایت شما می باشد.
کلیه وب سایت هایی که در طراحی سایت پرنا ساخته می شوند کاملا بر اساس اصول و استاندارد های روز سئو می باشد.
علاوه بر آن کلیه نکات و رمز و راز های سئو به شما آموزش داده شده تا پس از تحویل سایت خودتان قادر به سئو سایت باشید و موفق شوید !
انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای سایت میتواند کاری چالش برنگیز باشد.خصوصا اگر شما بر اساس نیازمندری های مشتری رنگ ها را انتخاب می کنید.
امروز در طراحی سایت پرنا برخی از ابزار و نکات لازم را برای شما طرح می دهیم که بتوانید انتخاب رنگ مناسب برای وب سایت را آسان تر انجام دهید.
اگر در انتخاب رنگ ها مشکل دارید و متخصص رنگ شناسی نیستید اهمیتی ندارد ! با خواندن این مقاله میتوانید جواب اکثر سوالات خود را پیدا کنید.
انتخاب رنگبندی نباید به هیچ عنوان بی اهمیت جلوه کند.
در صورتی که شما حتی بهترین محتوا و هزینه ها و.. را داشته باشید ولی رنگبندی درست را انتخاب نکنید هیچ اهمیتی ندارد !
این سایت را مشاهده کنید: برای خط مخصوص عزیزانی است که خودکشی دارند . با این رنگبندی حتی اگر تا الان مطمئن نبودند 100 اقدام خواهند کرد !
آیا میدانید هر رنگ چه تاثیری بر احساسات انسان دارد ؟ آیا اصول رنگ بندی سایت را میدانید ؟
فلسفه رنگ ها یک تئوری است که توضیح میدهد هر رنگ چه تاثیری بر احساسات انسان ها دارد و چه هورمون هایی را در بدن آن شخص ترشح می کند.
بر اساس این مقاله هر شخص حدود 90 ثانیه به بخش موردنظر خودش در وب سایت نگاه میکند.
پس از ان تصمیم می گیرد محصول یا خدمت شما را خریداری کند . 90% این تصمیم بستگی به رنگبندی شما دارد !
تابه حال دقت کردید تمامی بنر های تخفیف که در مفازه ها وجود دارد قرمز رنگ است ؟ تا توجه شما در در لحظه جلب کند.
رنگبندی استفاده شده در بیمارستان ها ، سازمان های دولتی و.. اکثرا سبز است.
چون سبز نشان دهنده سلامتی و ثروت است.
اگر روانشناسی رنگ ها را به درستی مطالعه کنید قسمت اعظم انتخاب رنگ مناسب برای وب سایت را فرا گرفته اید.
در این مقاله زیاد در خصوص روانشناسی رنگ ها صحبت نمی کنیم و این مبحث مربوط به یک مقاله دیگر خواهد شد.
برای انتخاب رنگ مناسب برای وب سایت باید با یکسری مسائل دیگر هم آشنا شوید.
مانند انخاب رنگی که تاریخ انقضا طولانی تری دارد.
حال نکات مورد نظر برای بهترین ترکیب رنگ برای سایت را بیان می کنیم.
شاید نکته ای که الان توضیح می دهم کمی برای شما عجیب باشد ولی تقریبا تمامی طراح ها موضوع کوررنگی را فراموش می کنند.
کوررنگی به این معنی نیست که دنیا را سیاه و سفید می بینند بلکه کمی در تمیز دادن رنگ ها مشکل دارند.
زمانی که مارک زاکربرگ ساخت فیسبوک را آغاز کرد رنگ آبی و سفید را برای آن انتخاب کرد .
میدانستید مارک زاکر برگ کوررنگی دارد ؟
شما باید رنگ ها را جوری انتخاب کنید که خیلی شبیه هم نباشند.
سایت را برای همه جذاب نگه دارید .
چون برخی وب سایت های موفق رنگ بندی خاصی را نتخاب کرده اند معنی اش ان نیست که شما هم ان کار را انجام دهید.
شما باید بازدید کننده های خودتان را در نظر بگیرید.
برای مثال رنگ مثال برای جوامع غربی به معنای لاکچری بودن و.. است در حالی که در فرهنگ شرق مفهوم تاریک و شیطانی دارد.
در نهایت دلیل طراحی سایت شما ارائه برند ، خدمات و محصولات شماست.
پس با توجه به روان شناسی رنگ ها و محصول یا خدمتی که ارائه می دهید رنگبندی را انتخاب کنید
بهتر است کسانی که با طراحی سایت آشنایی جزئی دارند و به نوعی حرفه ای تر ها با این ابزار کار کنند.
کار با این ابزار بسیار ساده است.
اتازه کار ها هم به آسانی می توانند با ان کار کنند.
استفاده از این ابزار مخصوص طراحی سایت است.
بهتر است کسانی که با طراحیسایت آشنایی کامل دارند از این ابزار استفاده کنند.
چندان برای تازه کار ها مناسب نیست.
سخن پایانی
اگر این مقاله را تا انتها خوانده اید از شما متشکریم.
در انتها باید عرض کنم مهمترین نکته برای انتخاب رنگ ، برند و شرکت شماست.
شما باید این نکته را از همه با اهمیت تر بدانید.
رنگ شما باید ; برند و شرکت را ارائه دهد.
موفق باشید.
این سوالات شاید در ذهن شما هم باشد .
خیلی از دارندگان کسب و کار و یا صاحبان شرکت ها و... فکر می کنند که طراحی سایت برایشان چندان سودمند نیست.
شاید شما هم همچین طرز فکری دارید.
ایا پولی که برای طراحی سایت پرداخت می کنید واقعا ارزشش را دارد ؟
شاید بگویید من زیاد کامپوتر کار نمی کنم ! مشتری هایم هم همینطور
در این مقاله به شما می گوییم که چرا به یک وب سایت نیاز دارید.
امروزه به تعداد کسانی که با جست و جو در اینترنت در خصوص محصول یا خدمات مورد نظرشان اطلاعات کسب می کنند رو به افزایش است.
شرکت یا کسب کار شما با طراحی وب سایت می تواند اعتبار کسب کند و اگر این کار را نکنید مردم به سراغ رقبای شما خواهند رفت.
اگر شما همین الان یک وب سایت دارید که خودتان ان را با قالب های اماده یا ... ساخته اید . باید طراحی مجدد انجام دهید.
طراحی سایت شما باید اختصاصی با اصول و با طرح های گرافیکی منحصر به فرد باشد.
این کار مطمئنا سودمن خواهد بود . وب سایت مانند ویترین شماست. کسی از ویترین به هم ریخته یا کثیف خریدی انجام نمی دهد !
چرا طراحی وب سایت
شاید فکر کنید در حال حاضر بودجه و سرمایه لازم برای طراحی سایت را ندارید. اما باید هزینه را فراهم کنید !
درست است که تازمان اتمام طراحی شما باید هزینه کنید ولی پس از اینکه کار وب سایت انجام شد ، هزینه بسیار محدودی برای بالا نگه داشتن آن پرداخت خواهید کرد.
هزینه های تبلیغات بنر ها ، کاتالوگ ها یا آگهی های روزنامه و ... را در نظر بگیرید. شما میتوانید تمامی این هزینه ها تقریبا به صفر برسانید.
وب سایت را به عنوان بروشور یا کاتالوگ آنلاین خود در نظر بگیرید. شما خیلی ساده می توانید کلیه اطلاعات در خصوص محصولات ، اطلاعات تماس یا ... را ویرایش کنید.
کاری که در کاتالوگ های چاپی قادر به انجام نیستید.
میتوانید در خصوص مناسبت های آینده ، تخفیف ها ، اطلاعیه ها و... اطلاع رسانی کنید.
محصول جدید یا خدمات اخرتان را معرفی کنید و....
وب سایت همیشه برای مشتری های ثابت یا مشتری های بالقوه شما در تمامی ، ساعت شبانه روز ، هفته و سال در دسترس است.
مشتری های همیشه می توانند در خصوص محصولات یا خدمات شما اطلاعات لازم را به دست بیاورند ، حتی زمانی که شرکت شما بسته است.
با لایف استایل های امروزی مشتریان ، این نکته میتواند برای شما بسیار سودمند باشد.
وب سایت تبدیل به یک مکان یا مغازه یا شرکت ثانویه برای شما خواهد شد که محصولات یا خدماتتان را به فروش برسانید.
فکر می کنید نمی توانید محصولات یا خدماتتان را بفروش برسانید ، امروز حتی ماشین و خانه هم به صورت آنلاین داد و ستد می شوند !
شرکت یا کسب و کار فیزیکی به تعداد محدودی مشتری می توانند مشتری جمع کنند حتی اگر بسیار موفق باشید ؟ به فکر فروش در بازار 43 میلیونی وب گرد های کشور ما نیستید ؟
مهم نیست که در چه حوزه ای فعالیت دارید. داشتن یک رسانه اختصاصی و نمایش کار ها و نمونه کارهایتان بسیار برای شما سودمند خواهد بود.
با ساتخ یک گالری از نمونه کار ها ، نظرات واقعی مشتریان در خصوص شما ، میتواند بی همتا باشید.
اطلاع رسانی به مشتری های میتواند وقت گیر باشد ، شما به چند نفر در روز می توانید توضیح دهید که کارتان چیست ، وجه تمایز شما چیست و...
با طراحی سایت میتوانید همیشه به تعدا بی نهایت مشتری بالقوه اطلاع رسانی کنید.
با این کار وقت کمتری برای توضیحات تکراری سپری خواهید کرد ، و وقت طلاست. این طور نیست ؟
شما با داشتن صفحاتی از قبیل آموزش ، سوالات متداول و.. میتوانید بسیاری از سوالات مشتری ها را بدون وقت گذاشتن جواب دهید.
بسیار ازی مردم اکنون به خدمات پس از فروش یا اطلاع رسانی آنلاین علاقه دارند ، به جای اینکه ساعت ها پشت تلفن به اهنگ پیشواز شما گوش دهند !
خدمات پس از فروش به مشتری به صورت انلای همیشگی ، در کلیه ساعات شبانه روز خواهد بود.
با این کار اعتماد بسیار بیشتری کسب خواهید کرد.