طراحی سایت

آخرین وبلاگها و مقالات در خصوص طراحی سایت و دنیای تکنولئوژی

طراحی سایت

آخرین وبلاگها و مقالات در خصوص طراحی سایت و دنیای تکنولئوژی

Business Plan یا طرح کسب و کار تجاری چیست ؟

Business Plan | طرح کسب و کار | طرح تجاری | طرح کسب و کار تجاری | بیزنس پلن

به همین دلیل است Business Plan یا طرح کسب و کار تجاری برای موفقیت هر وب سایت کاملا ضرروری است.

در کنار برندسازی و حوزه کاری شما ، یک طرح کسب و کار دقیق می تواند شما را در بازار معرفی کند.

با طرح تجاری می توانید اهداف خود را مکتوب کرده ، راه های رسیدن با آن ها را بررسی کنید و در نهایت به ان ها دست یابید.

ساخت بیزنس پلن کار مشکل و زمان گیری است و معمولا در 3 فاز انجام می گیرد.

 

 

Business Plan | طرح کسب و کار | طرح تجاری | طرح کسب و کار تجاری | بیزنس پلن

 

فاز کشف ( The Discovery Phase ) :

قبل از توسعه هرگونه استراتژی یا طرح کسب و کار ، ابتدا باید تحقیقاتی در خصوص کسب و کار مورد نظر صورت بگیرد.

با درک دقیق صنعتی که مشتری در آن فعالیت میکند ، امکان توسعه یک Business Plan وجود دارد.

یکی از بهترین روش های تحقیق ریال بررسی دقیق رقبای شرکت مورد نظر است.

با بررسی رقبا ، طرح و شِما و همچنین استراتژی کلی این صنعت را متوجه می شوید.

پس از بررسی رقبا ، صحبت با مسئول اصلی پروژه طراحی سایت ، مثله مدیر عامل ، معاون ، یا هر شخصی که وظیفه طراحی سایت به او سپرده شده است  صورت می گیرد.

در این مکالمه شما باید کاملا دقیق ، دلیل طراحی سایت این شرکت یا مجموعه را متوجه شوید.

اهداف آن ها چیست ؟ ، چه ظاهری برا سایت در نظر دارند ؟ ، در حال حاضر سایت دارند ؟ ، مشکل آنها با سایتشان چیست ؟ و...

شما باید کاملا قضیه را از دید آنها ببینید ، یا درصورتی که قبلا کار طراحی سایت ارزان را انجام داده اند ، مشکلاتشان با طراح قبلی چه بود ؟

به طور کلی ، فاز کشف ، فاز تحقیق است.

در عین حال مهم ترین قسمت نیز می باشد ، اگر این مرحله را درست انجام دهید ، درصد موفقیت بالا میرود.

 

فاز حسابرسی ( The Audit Phase ) :

پس از مرحله نخست ، خواسته یا نا خواسته وارد فاز حسابرسی می شوید.

در این مرحله ، کلیه اطلاعاتی که از این کسب و کار ، رقبا ، وب سایت فعلی و ... جمع آوری کرده و به صورت قابل ارائه در می آورید.

در این مرحله امکان سنجی طرح انجام می شود ، یعنی مشخص می شود که آیا واقعا امکان موفقیت وجود دارد ؟

این آمار و ارقام را به کسانی که -تصمیم گیران - پروژه هستند نشان داده و توضیح می دهید.

 

فاز استراتژی وب ( The Web Strategy Phase ) :

پس از ارائه حسابرسی ، نوبت به طرح استراتژی وب می رسد.

در این مرحله ، شما با تحقیقات و بررسی های دو فاز اول ، سفارش ها و نکات لازم را برای طراحی سایت حرفه ای ازائه می دهید.

به طور خلاصه شما در این فاز یک ماکت و مدل از وب سایت ارائه می دهید.

مراحل خرید ، قدم ها و ... را شرح می دهید. این مراحل باید با توجه به دو فاز قبلی درست و به ترتیب باشند.

پس از آن راه های موفقیت این وب سایت  را تعریف کرده و شرح می دهید.

 

نتیجه و دست آورد های ممکن :

زمانی که طرح کسب و کار را توسعه می دهید ، هر کار و عملی باید به منظور رسیدن به اهداف تعیین شده باشد.

شما محتوا و ویژگی هایی میخواهیثد که مردم را وادار با بازگشت به سایت کند .

با بررسی تحقیقات و انالیز های انجام شده ، کلیه نکات لازم را ازقبل مشخص کرده و در وب سایت پیاده می کنیم.

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص طرح کسب و کار تجاری می توانید با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید

 

 

 

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس هم یه سیستم مدیریت محتواست ولی پرطرفدارترین

 

سیستم مدیریت محتوا چیست ؟

سیستم مدیریت محتوا یک نرم افزار است که بر روی سرور ها نصب شده تا مدیران سایت ها با استفاده از آنها بتوانند اطلاعات وب سایت را تغییر دهند ، محتوا بگذارند و کلا تغییرات بدهند.

برخی از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا رایگان هستند و برخی دیگر خیر.

به هر حال بگذریم مدیریت محتوا را در سایر بخش ها کامل توضح داده ایم.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس بیش تز 12 سال سابقه دارد و اپن سورس است.

وردپرس تابه حال بیش از هر سیستم مدیریت محتوای دیگری و حدود 140 میلیون بار دانلود شده است و به طور کلیه حدود 40% وب سایت هایی که از سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند را در بر میگیرد.

 

رابطه با موتور های جست و جو وسئو :

به طور کلی وردپرس نزد موتور های جست و جو محبوب است. در صورت رعایت اصول سئو در طراحی سایت وردپرس با هسته قدرتمند و همچنین افزونه های فوق العاده در این زمینه میتواند بسیار کار ساز باشد.

پیشنهاد ما این است که حتما طراحی سایت با وردپرس را به دست برنامه نویسیان و کدنویسان مجرب بسپارید تا بتوانند از تمامی قدرت وردپرس در سئو استفاده کنند.

طراحی سایت با وردپرس

انعطاف پذیری و سادگی :

طراحی سایت با wordpress بیشترین انعطاف پذیری را در بین سیستم های مدیریت محتوای اپن سورس دارد.

کار با وردپرس بسیار ساده است و این سیستم مخصوص کسانی می باشد که دانش بسیار کمی از سایت ها دارند.

و اما قدرتمند ترین فاکتور وردپرس کاربران بسیاری است که آن استفاده می کنند . چطور ؟

با توجه به کامییونیتی بسیار قدرتمند ، این سیستم با بیش 45 هزار افزونه رایگان بیشترین تعداد را دارد.

همچنین بیشترین و متنوع ترین قالب های رایگان را به خود اختصاص داده است.

اگر قصد درآمد زایی از طریق وب سایت یا جذب بازدیدکننده ندارید و صرفا برای کسب و کار کوچکان یک وب سایت میخواهید استفاده از قالب ها رایگان استفاده می شود و در غیر این صورت خیر !

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت پرنا

 

طراحی سایت با جوملا

طراحی سایت با جوملا

جوملا هم مانند وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که رایگان و opensourse است.

زبان joomla مانند وردپرس PHP است و از طریق MYSQL به دیتابیس متصل شده و اطلاعات را دستکاری می کند.

در حال حاضر جوملا حدود 4% وب سایت هایی که انلاین هستند را در بر میگیرد. این CMS  نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا  خیلی  در بین عموم کاربرد ندارد.

ولی با توجه به هسته قدرتمندش همواره مورد توجه طراحی سایت و مشتریان بوده است.

 

ویژگی ها و نکات مثبت طراحی سایت با   joomla :

توانایی کش کردن و در نتیجه سرعت لود بالادر بازدید دوباره از وب سایتی هایی که با این سیستم ساخته شده اند.

قابلیت استفاده از Rss

قابلیت مدیریت آسان منو ها

تالار گفتان

توانایی ساخت نوشته و مقاله

توانایی ساخت صفحات جدید

و همچنین پشتیبانی از زبان شیرین پارسی

طراحی سایت با جوملا

پیشتینه و تاریخ joomla ! :

جوملا سال 2001 در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود. شرکت سازنده اش مایکرو بود و نامش در ابتدا مامبو بود نه جوملا

پس از اختلاف نظر بیشت سران مایکرو ( کدومشون نداشتن! :) گروهی از از این شرکت جدا شده و نام محصولشان را جوملا گذاشتند.

و این محصول هم با توجه به اپن سروس بودنش ، قدرتمند شد و ایده های بسیاری از برنامه نویسان و گرافیست های سراسر وب دریافت کرد و در نهایت همینی شد که میبینید !.

برای شروع چه کنیم ؟

برای شروع joomla را از این لینک دریافت کنید.

البته میتوان نسخه فارسی را با جست و جو پیدا کرد.

کلیه آموزش های مربوط به نصب و استفاده و همچنین تم های اماده موجود هم با یک جست و جوی ساده در دسترس است.

joomla  صرفا شامل قالب های آماده نمیشود ! با استفاده از هسته مرکزی جوملا میتوان قالب های اختصاصی که از پایه کد نویسی می شوند را تولید کرد. !

طراحی سایت پرنا

 

6 استراتژِی تقویت برند آنلاین شما با بازاریابی آفلاین

بازاریابی آفلاین چیست , بازاریابی آفلاین , offline marketing , بازاریابی , فروش آفلاین ، طراحی سایت ، طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت حرفه ای

بازاریابی آفلاین چیست ؟

امروز در طراحی سایت پرنا در خصوص اهمیت بازاریابی آفلاین ( offline marketing )  ،  و روش و ها استراتژی های معمول آن صحبت خواهیم کرد.

سیاست بسیاری از شرکت ها و کسب و کار ها در ۵ سال گذشته ، به بازاریابی آنلاین گرویده شده است .

چرا ؟ چون هم بازدهی بهتری دارد و هم ارزان تر است !

اما این بدین معنی نیست که بازاریابی آفلاین از رده خارج شده است.

هنوز هم تکنیک ها و استراتژی های بسیاری در حوزه بازاریابی آفلاین می تواند به کسب و کار شما کمک کند.

در حقیقت ، موفق ترین نوع بازایابی استفاده درست و مناسب از هر دو نوع بازایابی آنلاین و افلاین است.

حال به بررسی 6 استراتژِی تقویت برند آنلاین شما با بازاریابی آفلاین می پردازیم.

بازاریابی آفلاین چیست , بازاریابی آفلاین , offline marketing , بازاریابی , فروش آفلاین ، طراحی سایت ، طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت حرفه ای
 

 

بازاریابی آفلاین چیست , بازاریابی آفلاین , offline marketing , بازاریابی , فروش آفلاین ، طراحی سایت ، طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت حرفه ای

 

1- جلسات و صحبت های رو در رو

صحبت های رو در رو هنوز هم یکی از اصلی ترین ابزار بازایابی آفلاین است. خصوصا در کشور ما !

با حضور در جلسات ، شما میتوانید احساس در ذهن مشتری های خود ایجاد کنید.

مکالمات رو در رو ،باعث اعتماد و وفاداری بیشتر مشتری به شما شده و حتی در حوزه برندینگ به شما کمک خواهد کرد.

دست دادن ! ، صحبت شمرده شمرده و آرام ، کلمات قوی ، تماس چشمی و ... همگی میتواند یک گپ مفرح هم برای شما و هم مشتری شما فراهم آورد.

 

2- سمینار ها و گفت و گو ها

این موضوع تا حدی  در کشور ما رواج پیدا کرده است.

شما می توانید با برگذاری سخنرانی های رایگان ! به برندسازی خود کمک کنید.

از تجربه و راه سخت موفقیتتان سخن بگویید ، از ته دل حرف بزند تا قدرت کلام را درک کنید.

علاوه بر آن ،سخنرانی ها  می تواند قدرت رهبری شما را به تعداد زیادی از مردن نشان دهد.

بازاریابی آفلاین چیست , بازاریابی آفلاین , offline marketing , بازاریابی , فروش آفلاین ، طراحی سایت ، طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت حرفه ای

 

3- تبلیغات در مجلات و روزنامه ها

آمار خوانندگان مجلات و روزنامه روزانه در حال کاهش است.

ولی علی رغم این سیر نزولی هنوز هم این صنعت به کار خود ادامه می دهد و این به معنای این است که هنوز هم هستند کسانی که روزنامه می خوانند.

تبلیغات در مجلات و روزنامه های درست و مرتبط به کسب و کار شما ، میتواند برند شما را " معروف تر " کند.

برای انتخاب مجله یا روزنامه درست حتما تحقیق کنید ، صرفا به دنبال کمترین قیمت نباشید.

 

4 - بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی مرده است ؟ حتما شما هم چندین بار به اپراتور ها بد و بیراه گفته اید ! ولی حقیقت این است که این روش هنوز هم در کشور ما بازدهی خوبی دارد.

صدا ، اثر بسیار بیشتری نسبت به نوشته داشته و خواهد داشت.

استفاده از جنس صدای مناسب و انتخاب درست بازار هدف ،  می تواند در این حوزه به شما کمک کند.

بازاریابی آفلاین چیست , بازاریابی آفلاین , offline marketing , بازاریابی , فروش آفلاین ، طراحی سایت ، طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت حرفه ای

 

5- انتشارات چاپی ( کاتالوگ ، بروشور ، کارت ویزینت و ... )

انتشارات چاپی به نوعی سئوی بازاریابی آفلاین نامیده می شود.

این شیوه از تبلیغات در کشور ما مرسوم بوده و همچنان هم انجام می شود ولی بدون فکر !

اکثر انتشارت گرافیک درست و حسابی ندارند ، به خاطر قیمت کمتر کیفیت ان ها دل چسب نیست .

علاوه بر مشکلات بالا بازار هدف مشخصی ندارند ! صرفا بین مردم پخش شده و اکثر هم دور انداخته می شوند.

به هیچ عنوان این نوع تبلیغات را سرسری انجام ندهید ، خسیس نباشید ! و بازار درست را برای پخش انتخاب کنید.

بازاریابی آفلاین چیست , بازاریابی آفلاین , offline marketing , بازاریابی , فروش آفلاین ، طراحی سایت ، طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت حرفه ای

 

6- تبلیغات تلویزیونی و اسپانسرینگ

این حوزه به نوعی قوی ترین ابزار بازاریابی آفلاین محسوب می شود ، وصد البته گران ترین

تبلیغات درست در تلویزیون بهترین راه برای برندسازی شما در بازاریابی آفلاین است.

برای انجام این گونه تبلیغات کاملا تحقیق کنید ، آمار بینندگان ، بازه سنی آن ها ، جنسیت  ، تحصیلات و... همگی فامتور هایی اساسی می باشند.

اگر این مسائل رعایت نشود شما فقط پول خود را دور ریخته اید.

اگر توانایی پرداخت هزینه سنگین این نوع از بازاریابی آفلاین را ندارید به فکر اسپانسرینگ باشید.

کانال ها ، محصولات و... که شانس پیشرفت دارند را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه نسبتا کمتری می توانید به موفقیت برسید.

طراحی سایت پرنا

بیشتر بخوانید

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای چیست ؟ چه فاکتور هایی باید الزاما رعایت شوند تا یک سایت را حرفه ای بدانیم ؟

برای اینکه طراحی سایت حرفه ای و اماتور را از هم جدا کنیم باید یکسری عوامل و مسائل را بررسی کنیم .

 

استاندارد های روز :

در طراحی سایت حرفه ای نخستین مسئله استفاده از استاندارد های روز است . برای مثال با آمدن HTML 5 و CSS3 وب سایت هایی که استاندارد های روز را رعایت نکنند و با نسخه های قدیمی تر کدنویسی شوند  سئوی به نسبت ضعیف تری دارند .

به طور کلی طراحی سایت حرفه ای باید با آخرین متد های برنامه نویسی و کد نویسی نوشته شوند تا هم بهرمندی بیشتری برای شما به ارمغان بیاورند و هم عمر مفید بیشتری داشته باشند.

 

گرافیک زیبا :

استفاده از عناصر گرافیکی منحصر به فرد و زیبا ، وب سایت شما را زیبا و منحصر به فرد خواهد کرد !

 

کدنویسی و برنامه نویسی تمیز :

منظور از تمیز بودن کد این است که یکسری از اصول باید در این قسمت رعایت شوند . برای مثال استایل ها باید از هایپر تکست ها جدا باشند .

نکته دیگر نبود کد های اضافی است .

این نکته یکی از بزرگترین مزیت های سایت هایی است که از صفر نوشته می شوند . این کار باعث افزایش سرعت سایت و همچنین بهبود سئو خواهد شد.

طراحی واکنش گرا :

با توجه به استفاده روزافزون مردم از تلفن های همراه و تبلت ها اگر یک وب سایت واکنش گرا نباید پیشرفت نخواهد کرد.

طبق امار رسمی تا سال آینده کاربران اینترن سرویس دهنده های همراه از دستگاه های ایستا مانند کامپیوتر ها پیشی خواهند گرفت.

کلیه اصول مربوط به طراحی سایت واکنش گرا توسط طراحی سایت پرنا رعایت می شود.

 

سئو :

ردپای سئو سایت در تمامی نکات بالا است ولی در اینجا بیشتر توضیح میدهیم.

سئو اصولی در طراحی دارد که با رعایت آنها میتوان به افزایش رتبه سایت کمک شایانی نمود.

یکی از این اصول استفاده درست از تگ ها هستند. نکته مهم این است که وب سایت جوری نوشته شود که زمانی شما یک مطلب جدید تولید می کنید تگ ها در آن مطلب هم رعایت شوند و دصرفا در صفحات تولیدی ما نباشند.!

کلیه اصول مربوط به سئو در طراحی سایت پرنا رعایت می شود و وب سایت ها با بالاترین رتبه سئو در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

یکی دو مورد دیگر هم هست که در اختیار شماست ولی در صورت نیاز ما آن را انجام خواهیم داد.

طراحی سایت پرنا سئو سایت طراحی سایت حرفه ای

نکته اول دامنه است.

انتخاب نام وب سایت باید با اصول خاصی صورت بگیرد و این اسم حتما باید با کسب و کارتان سنخیت داشته و حدالمقدور کلمه کلیدی تان را در بر بگیرد .

اگر هم اکنون دامنه ای ندارید انتخاب نام دامنه نیز توسط طراحی سایت ارزان پرنا صورت می گیرد.

 

نکته بعدی در طراحی سایت حرفه ای  نیز انتخاب هاست مناسب است که بسیار بسیار حائز اهمیت است.

در صورتی که تمامی اصول بالا به صورت 100% هم رعایت شوند ولی سرویس دهنده مناسبی نداشته باشید هیچ فایده ای ندارد !

کار پیشنهاد و خریداری هاست هم در صورت نیاز مشتری انجام خواهد گرفت.

در کل کار را به کاردان بسپارید ... :)

طراحی سایت پرنا

توضیحات بیشتر